ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


A Szolgáltató adatai:
A Szolgáltató neve: UniSoftGames s.r.o. Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A Szolgáltató székhelye: Františka Diviše 585/3, 104 00 Praha 22-Uhříněves,Cseh Köztársaság
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@woodlika.hu
Cégjegyzékszám: 06912044(Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.)
Adószám: CZ06912044
A szerződés nyelve: magyar
A szolgáltató részére a tárhelyet biztosítja: Zoner a.s., Nové sady 583/18, Brno, Postcode 602 00, e-mail: info@zoiner.eu.

www.woodlika.hu honlapon található „Woodlika webshop” ajánlatai magyarországi számlázási és szállítási címmel rendelkező vásárlóknak szólnak.

1. AZ ÁSZF HATÁ

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: az „ÁSZF“) a UniSoftGames Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: Františka Diviše 585/3, 104 00 Praha 22-Uhříněves,Cseh Köztársaság, cégjegyzékszáma: 06912044, adószám: CZ06912044, továbbiakban:“UniSoftGames  Kft.“) www.woodlika.hu honlapon (továbbiakban: a „Honlap“) található kínálatára vonatkozik. A vásárlók (a továbbiakban: a „Vásárlók”) szerződési nyilatkozata (ajánlata) leadásának feltétele, hogy kifejezetten elfogadják jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Vásárló jelen ÁSZF-ben foglaltaktól eltérő szerződési feltételei kifejezetten elutasításra kerülnek.

 

2. WEBSHOPHOZ TÖRTÉNŐ HOZZÁFÉRÉS

2.1. Megrendelés regisztráció nélkül is leadható – a megrendeléshez szükséges adatok megadásával.

 

2.2. A UniSoftGames Kft. nem vállal felelősséget a Honlap folyamatos működéséért. A UniSoftGames Kft. fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül a Honlapon munkálatokat végezzen, ami az oldal működésében fennakadást eredményezhet. A UniSoftGames Kft. nem köteles a kapcsolat ill. a szerver részére kapacitást bővíteni, esetlegesen túlterheltség vagy hosszabb válaszidő előfordulhat. UniSoftGames Kft. nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be, a Vásárlót terheli a technikai eszköze, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. UniSoftGames Kft-t nem terheli felelősség a technikai hibákból eredő problémákért, beleértve az internetkapcsolat hibáját vagy más hálózati hibát is, továbbá különösen, de nem kizárólag a Vásárló által megadott e-mail cím törlését, elérhetetlenségét, kéretlen levelek mappába érkező e-mail értesítést.

 

3. RENDELÉS MENETE

3.1. A Vásárló kiválasztja a megvásárolni kívánt termék(ek)et, és beállítja ennek ill. ezek darabszámát.

 

3.2. A Vásárló a megvásárolni kívánt termékeket a kosarába helyezi. A Vásárló a „kosár” ikonra történő kattintással bármikor megtekintheti a kosár tartalmát, illetve a kosárból bármely menüpontra kattintva folytatható a vásárlás folyamata.


3.3. A termékek kiválasztását követően, de a szállítási és fizetési mód megadása előtt a Vásárló érvényesítheti a kedvezményes vásárlást lehetővé tévő kuponját – a kuponja kódszáma vonatkozó rovatban történő megadásával. A kuponkedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze.


3.4. A Vásárló megadja a számlázási, szállítási és egyéb, a vásárlás teljesítéséhez szükséges adatokat.


3.5. Vásárló megadja a szállítási módot. A szállítási módokról részletes információt a jelen ÁSZF 6. pontja tartalmaz.


3.6. A Vásárló megadja a fizetési módot (házhozszállítás esetén utánvéttel történő fizetés vagy kártya online rendszeren keresztül történő fizetés választható). A fizetési módokról részletes információt a jelen ÁSZF 7. pontja tartalmaz.


3.7. A fenti adatok megadása után a rendelés véglegesítése előtt a rendszer még egyszer lehetőséget ad a Vásárló számára a megadott adatok módosítására.


3.8. A Vásárló elfogadja, hogy a megrendelés véglegesítésével csupán a vásárlásra tett szándékát jelzi. A megrendelés kiszállításáról szóló visszaigazoló email megérkeztéig a UniSoftGames Kft.-nek jogában áll a megrendelést módosítani.

3.9. A vásárláshoz elengedhetetlen, hogy a Vásárló megismerje a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és a UniSoftGames Kft. Adatvédelmi Tájékoztatóját, és elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit.

 

4. SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

4.1. A Honlap tartalma a UniSoftGames Kft. részéről ajánlattételre történő felhívásnak minősül, ezért a Vásárló megrendelése jogi értelemben ajánlattételnek minősül.


4.2. A megrendelés kézhezvételét a UniSoftGames Kft. haladéktalanul, de legkésőbb két munkanapon belül visszaigazolja. Ez a megrendelés kézhezvételéről szóló automatikusan generált válasz nem minősül az ajánlat elfogadásának. UniSoftGames Kft-t nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz, mert e-mail címét pontatlanul adta meg, illetve az e-mail fiók a tárhely telítettsége miatt a Vásárló számára nem hozzáférhető. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb két munkanapon belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, úgy a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól.

 

4.3. Ha a megrendelt termék a megrendelést követően esetlegesen nem áll rendelkezésre, illetőleg az „elérhető”-ként feltüntetett termék beszerzése nem biztosított a webáruházban feltüntetett időtartamon belül, UniSoftGames Kft. fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben a szerződés nem jön létre. UniSoftGames Kft. a Vásárlót erről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszatéríti Vásárló részére, legkésőbb a tájékoztatást követő harminc (30) napon belül.


4.4. A termékek Honlapon történő feltüntetése nem tekinthető jogi értelemben kötelező erővel bíró ajánlatnak, hanem az kötelező erővel nem bíró online-katalógusnak tekintendő. A „megrendelés jóváhagyása“ gomb megnyomásával a Vásárló kötelező erejű ajánlatot tesz a vásárlói kosárban található termékekre, erre a véglegesítést megelőzően külön felhívás („fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”) figyelmeztet. Az adott megrendelés UniSoftGames Kft. részéről történő kifejezett elfogadásáról szóló UniSoftGames Kft. által küldött e-maillel jön létre a szerződés adott megrendelés vonatkozásában.


4.5. A webshopunkból történő rendeléssel megkötendő magyar nyelvű szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a szolgáltató iktatja a szerződést, és az iktatott szerződés utóbb hozzáférhető lesz, magatartási kódexre nem utal. UniSoftGames Kft.  biztosítja, hogy a Vásárló az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibákat szerződési jognyilatkozatának megtételét megelőzően, vagyis a megrendelés véglegesítése előtt kijavíthassa.

 

5. SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

5.1. A Honlapon található forintban meghatározott árak kivétel nélkül végleges árak, azok minden esetleges adót (ÁFA-t) tartalmaznak. Az árak – kifejezett ellentétes megállapodás hiányában – tartalmazzák a csomagolás költségét, de a szállítási költséget és biztosítást, valamint elállás esetén az esetleges visszaszállítás költségét nem.


UniSoftGames Kft. fenntartja a jogot, hogy az elérhető termékek körén, és azok árain bármikor egyoldalúan módosítson, a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A webáruházban elérhető termékekre vonatkozó árengedmény vagy más kedvezmények lényeges körülményeiről – így különösen annak mértékéről és időtartamáról, az igénybevétel, illetőleg részvétel feltételeiről – a webáruház útján tájékoztatást nyújt.
 

5.2. Amennyiben a Honlapon valamely terméknél hibás ár (esetleg hibás termékleírás) kerül feltüntetésre, úgy a UniSoftGames Kft. fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve az adatok helyesbítése után a UniSoftGames Kft. azonnal tájékoztatja a Vásárlót a helyes adatokról. A Vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelését, vagy bármely fél elállhat a szerződéstől.

 

6. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÉZBESÍTÉSI DÍJAK


6.1. Házhozszállítás kizárólag Magyarország területére, a UniSoftGames Kft. által választott fuvarozó társaság igénybevételével történik. A házhozszállítási szolgáltatás mindenkori szállítási díjai és a szállítási határidők a Honlapon kerülnek feltüntetésre.

Hibás szállítási cím megadása esetén a Vásárlónak kell állnia a szállítási cím hibás megadása miatti hibás szállításból eredő esetleges költségeket.


6.2. Biztonsági okokból a kiválasztott csomagok ajánlott küldeményként kerülnek elküldésre.

 

7. FIZETÉSI FELTÉTELEK

7.1. A fizetés módját a Vásárló határozza meg a megrendelés alkalmával. Ha a Vásárló a szállítási módok közül házhozszállítást választ, és a megrendelése ellenértékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor az "Utánvétel" fizetési módot kell választania. Utánvételes fizetési mód esetén kizárólag készpénzzel történő fizetés lehetséges a termék átvételével egyidejűleg.

Ha a Vásárló a szállítási módok közül házhozszállítást választ, úgy a megrendelése ellenértékét online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. Online bankkártyás fizetés esetén a termék ellenértéke akkor tekintendő megfizetettnek, amennyiben annak összege a UniSoftGames Kft. bankszámláján jóváírásra került. UniSoftGames Kft. a megrendelt termékek kiszállítását e fizetési módok választása esetén csak azt követően kezdi meg, ha a Vásárló annak ellenértékét megfizette. UniSoftGames Kft. jogosult az újabb megrendelés kiszállítását felfüggeszteni, amennyiben Vásárlónak bármilyen lejárt tartozása áll fenn a UniSoftGames Kft-vel szemben.


UniSoftGames Kft. jogosult az újabb megrendelés kiszállítását felfüggeszteni abban az esetben is, ha a Vásárló neki felróható okból a megjelölt szállítási címen nem vette át a megrendelt termékeket legalább két egymást követő megrendelés esetén. UniSoftGames Kft. fenntartja a jogot, hogy azon Vásárló esetében, aki az általa megadott szállítási címen nem veszi át a megrendelt terméket legalább két egymást követő alkalommal, újabb megrendelést csak abban az esetben fogadjon el, ha a Vásárló a megrendelt termékek ellenértékét előre megfizeti, majd azokat az általa kiválasztott Woodlika személyesen átveszi. UniSoftGames Kft. felhívja a Vásárló figyelmét, hogy amennyiben a jelen pontban írt körülmények fennállása ellenére a Vásárló az utánvétes fizetési módot választja a soron következő megrendelésének leadásakor, úgy UniSoftGames Kft. jogosult visszautasítani a megrendelés elfogadását.
 

7.2. Késedelmes fizetés esetén Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:48. §-ban meghatározott mértékű késedelmi kamat fizetendő.

Hibás szállítási cím megadása esetén a Vásárlónak kell állnia a szállítási cím hibás megadása miatti hibás szállításból eredő esetleges költségeket.

A UniSoftGames Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a hamisnak ítélt esetleges megrendeléseket előzetes értesítés nélkül törölje. Ugyanakkor egy termékből legfeljebb 10 darab rendelhető.

 

8. MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

8.1. Általános teljesítési határidő: a megrendelés UniSoftGames Kft. részéről történő kifejezett elfogadásáról szóló UniSoftGames Kft. által küldött e-mail megküldésétől számított 3-5 munkanapon belül. Karácsonyi, nyári promóciós és egyéb kupon napok időszakában a kiszállítás 8-10 munkanapot is igénybe vehet.

Házhozszállítás esetén a fuvarozó személyét a UniSoftGames Kft. választja ki.
 

8.2. Amennyiben a teljesítés időpontja a szerződő felektől független körülmények miatt (pl. vis maior, előre nem látható üzemzavarok, hatósági beavatkozások, fuvarozási- és vámkezelési késedelem, fuvarkárok és munkakonfliktusok esetén) elhúzódik, úgy a teljesítési határidő az akadályoztatás időszakával meghosszabbodik.

 

9. TULAJDONJOG-FENNTARTÁS

A leszállított áru vételárának teljes megfizetéséig és a leszállított áru Vásárló általi átvételéig a leszállított áru a UniSoftGames Kft. tulajdonában marad.

 

10. ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS

10.1. Tekintettel arra, hogy a Vásárló és a UniSoftGames Kft. között a Honlapon keresztül kötött szerződés a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján távollevők között létrejövő szerződésnek minősül, ezért a Vásárló a 10.2 és 10.3 pontban meghatározott határidőkön belül jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben az elállási nyilatkozat a vonatkozó határidőn belül elküldésre került.

 

10.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő 14 nap. A határidő a) a terméknek, b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.


10.3. A Vásárlók a szerződési nyilatkozatuktól a fenti határidőn belül indokolás nélkül – akár az Elállási/Felmondási nyilatkozatminta kitöltésével, akár egyénileg megfogalmazott nyilatkozattal írásban (pl. levél, e-mail útján) állhatnak el. Az elállási nyilatkozat a következő címre küldendő:

UniSoftGames Kft.
Františka Diviše 585/3, 104 00 Praha 22-Uhříněves.
A borítékon feltüntetendő: „webáruház”
E-mail cím: info@woodlika.hu

A Vásárlók az elállási jog gyakorlásának terjedelmére, tartalmára vonatkozó további információkat és magyarázatokat a Woodlika vevőszolgálatánál kapnak. A Vevőszolgálat telefonszáma. E-mail cím: info@woodlika.hu.


10.4. A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát a következő szerződések esetén:
• olyan termék tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
• olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;


Amennyiben a Vásárló több terméket egy promóció keretében vásárol meg (például három terméket vásárol, mert a promóció keretében minden 3. megvásárolt termék ingyen megkapható; vagy két terméket vásárol, mert a második vagy alacsonyabb árú termék 50% kedvezménnyel megvásárolható), az elállási jog csak valamennyi megvásárolt termék tekintetében együttesen gyakorolható, vagyis nincs lehetőség az egyes termékek külön-külön történő visszaküldésére.

 

Amennyiben olyan mértékben károsodott vagy sérült a termék, hogy a UniSoftGames Kft. számára lehetetlen vagy rendkívül nehéz lenne az annak újbóli értékesíthetővé tétele, az elállási jog nem gyakorolható. Amennyiben a károsodott vagy sérült termék újbóli értékesíthetővé tétele lehetséges, UniSoftGames Kft. a termék arányosan csökkentett árát téríti vissza a Vásárló részére.
 

10.5. A fentieknek megfelelő elállás esetén a Vásárló köteles a terméket a saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, e költség viselését tehát a UniSoftGames Kft. nem vállalja. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.


10.6. A UniSoftGames Kft. vállalja, hogy vásárlói elállás esetén haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A UniSoftGames Kft. azonban fenntartja magának a jogot, hogy ezen összeget mindaddig visszatartsa, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A Vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

 

11. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

11.1. A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár, illetve bolti átvétel esetén az eladó előtt megvizsgálni, és termékeken ill. a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a UniSoftGames Kft. nem fogad el.

A Vásárló köteles a kiszállított terméket a kézhezvételt követően megvizsgálni aszerint is, hogy a megrendelt termékek teljes egészében leszállításra kerültek-e, megfeleltek-e a megrendelésnek, illetve, hogy nem merül-e fel más szempontból hibás teljesítés, és az esetleges hibá(k)ról köteles a UniSoftGames Kft.-t megfelelő határidőn belül tájékoztatni. Ezen rendelkezés megsértése a törvényes kellékszavatossági jogok korlátozását eredményezi.



 

11.2. Kellékszavatosság

A Vásárló a UniSoftGames Kft. hibás teljesítése esetén a UniSoftGames Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai szerint. Ennek keretében a Vásárló (Ön) - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a UniSoftGames Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a UniSoftGames Kft. a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, vagy a Vásárlónak a kijavításhoz, kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl azonban kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a UniSoftGames Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


UniSoftGames Kft. a kijavítási vagy kicserélési igénynek a beérkezésétől számított 15 napon belül, a Vásárló érdekeit kímélve tesz eleget. Ha a kijavítás/kicserélés időtartama a 15 napot várhatóan meghaladja, úgy tájékoztatja a Vásárlót a kijavítás/kicserélés várható időtartamáról.
 

11.3. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 11.2. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy a jelen pontban meghatározott termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A Vásárló termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


11.4. A termékekről készült képek, a fotók felbontása és mérete miatt színben és méretben a leszállított termék kinézetétől eltérhetnek. A leszállított termék szerződésszerűen teljesítettnek minősül, ha a leszállított darabok a termékleírásban megadottaknak megfelelnek. A webáruházban található fényképek és termékleírások, mint szellemi termékek felhasználására kizárólag UniSoftGames Kft. jogosult, azok jogosulatlan másolása, továbbítása, vagy egyéb módon történő felhasználása nem megengedett.

 

12. KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG

A UniSoftGames Kft. a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően vállal kártérítési felelősséget azzal, hogy a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségén kívüli felelősségét kizárja.

 

13. PANASZKEZELÉS RENDJE

13.1. A UniSoftGames Kft. célja, hogy a webáruházat a lehető legjobban üzemeltesse a Vásárlók lehető legnagyobb megelégedésére. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát írásban a info@woodlika.hu e-mail.

13.2. A UniSoftGames Kft. a szóbeli panaszokat haladéktalanul megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a UniSoftGames Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a UniSoftGames Kft. a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.

 

13.3. Az írásbeli panaszokat a UniSoftGames Kft. 30 napon belül válaszolja meg írásban. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panasz elutasítása esetén UniSoftGames Kft.  köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás tett-e általános alávetési nyilatkozatot a székhelye szerinti békéltető testületnél vagy az MKIK-nál.


13.4. A UniSoftGames Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.


13.5. A panasz elutasítása esetén panaszával a fogyasztóvédelmi hatóság vagy békéltető testület (13.6. pont) eljárását kezdeményezheti. Fogyasztóvédelmi hatóságként elsőfokon a fővárosi és vármegyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatala, illetve a vármegyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A vármegyeszékhely szerinti járási hivatal feladatait Pest megyében a Pest Vármegyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala, a fővárosban Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala látja el. A kormányhivatalok elérhetőségei itt találhatók: http://www.kormanyhivatal.hu/hu, https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag.

 

A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Vásárló által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a UniSoftGames Kft. mellőzheti.


13.6. Békéltető testülethez fordulás lehetősége
A UniSoftGames Kft. és Vásárló vitás ügyeiket elsősorban békés úton igyekeznek rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a Vásárló, mint fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Területileg illetékes Békéltető Testületek listája

A UniSoftGames Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe:
Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10., weboldal: bekeltet.bkik.hu , e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefon: 06 (1) 488 21 31.

Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a kérelemben megjelölt békéltető testület illetékes.


13.7. Európai Online Vitarendezési Fórum: Fogyasztónak minősülő (magánszemély) vevő kérheti továbbá online vitarendezési eljárás megindítását is (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

14. VEGYES RENDELKEZÉSEK

14.1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.


14.2. Amennyiben a UniSoftGames Kft. a jelen ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a UniSoftGames Kft. egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényeges szerződési feltételének betartásához nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.


14.3. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.


14.4. A jelen ÁSZF 2022. december 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A UniSoftGames Kft. jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a UniSoftGames Kft. azok hatályba lépése előtt a www.woodlika.hu oldalon közzéteszi. A módosítások a folyamatban lévő megrendelésekre és létrejött szerződésekre nem vonatkoznak. Vásárlók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.


15. FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

15. A jelen Feltételek egyetlen rendelkezése sem zárja ki vagy korlátozza a UniSoftGames Kft. felelősségét olyan ügyben, amelyre vonatkozóan felelősségünk korlátozása vagy kizárása jogellenes lenne.

 

UniSoftGames Kft. nem vállal felelősséget az olyan webáruház működésében felmerülő műszaki vagy egyéb jellegű hibából (pl. üzemzavar) eredő károkértt, amelyek szokatlanul alacsony eladási ár megjelenését eredményezhetik, és/vagy a termékek egyéb jellemzőiért, amelyek nem jelennek meg.

 

UniSoftGames Kft. nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be, a Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Egyik Fél sem felelős a szerződés szerinti kötelezettségeinek nem vagy hibás teljesítésért, ha azt vis maior esemény okozta. Vis maior esemény különösen, de nem kizárólag, természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, világjárvány, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk. Vis maior esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban haladéktalanul értesíteni. Vis maior esetén UniSoftGames Kft. nem vállal felelősséget a vis maior következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, és ha a vis maior állapot 10 napon túl tart, jogosult elállni a szerződéstől, fogyasztó vevővel kötött szerződés esetén pedig mindkét szerződő fél jogosult elállni a szerződéstől.

 

Felelősségünk a vevő www.woodlika.hu webhelyen leadott megrendelésével kapcsolatban felmerülő  károkért a megrendelés teljes árára korlátozódik.

 

A UniSoftGames Kft. nem vállal felelősséget az oldal működésének megszakadásáért. A UniSoftGames Kft jogosult - előzetes értesítés nélkül - megszakítani az internetkapcsolatot az esetleges műszaki meghibásodások vagy a szükséges fejlesztések elhárítása érdekében. Ugyanakkor a UniSoftGames Kft  nem köteles bizonyos oldalbetöltési sebességet és kapcsolatot fenntartani a szerverrel.

 

Feltéve, hogy UniSoftGames Kft  technikai hivatkozásokat (például írott linkeket, bannereket, gombokat), címtárakat és keresőeszközöket biztosít a felhasználóknak, amelyek hozzáférést biztosítanak a tulajdonában lévő és/vagy harmadik felek által kezelt webhelyekhez, UniSoftGames Kft  nem vállal garanciát. vagy felelősséget bármilyen jellegű kárért, amely a felhasználásukból vagy hozzáférésükből, valamint a megjelenített információk vagy a kínált szolgáltatások minőségéből, jogszerűségéből és hasznosságából ered. UniSoftGames Kft  ezeket a linkeket csak kényelmi okokból biztosítja a felhasználóknak, és a UniSoftGames Kft webhelyen való feltüntetésük nem jelenti azt, hogy UniSoftGames Kft  elfogadja vagy támogatja az oldalt, és nem jelent semmilyen kapcsolatot UniSoftGames Kft  és az oldal tulajdonosa között.